Post by rimankingpomi on Feb 6, 2022 0:12:44 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Evil Nun: Horror at School ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Evil Nun: Horror at School IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ fuskkod många uthållighet ▞▞▞
▞▞▞ Evil Nun: Horror at School 2022 version ▞▞▞
Evil Nun: Ужас в училището Аркадни djd
detta mycket bra och skräck
Hej! Jag vill hjälpa er! Om du vill spela och det är trögt, stäng av internet på din enhet, det kommer inte att orsaka annonser, eftersläpning och mer om jag hjälpte till, jag är glad!
Läskigt spel, men behöver fler uppdateringar, lägg till fler gömställen, det är svårt att slå nunna ibland
Är detta fantastiska veridon 1.8 är ett väldigt superspel är 4Endings Door escape Bilflykt Ballongescape och Sewer escape
Det här spelet är riktigt bra men när vi ska gå till tunneln kommer den onda nunnan också på den platsen så jag ber om att ta bort den här funktionen från det här spelet, annars är det helt äventyr och fantastiskt.😊
Hej det här spelet är trevligt men när jag försöker starta mitt spel stängs det av och jag går tillbaka till min startskärm... Vänligen fixa det här felet
Evil Nun: Horror at School آرکیڈ pkpi
Mycket trevligt spel men ballongflykt väldigt hårt
uhj
Det här spelet är bra men inte särskilt bra. Om några ändringar skulle göras så kommer det att bli mycket bra. Som att det borde finnas ett vapen .Några mer hemliga platser att gömma sig på. Ond nunna beter sig ibland som en galning. Allt att utforska i spökläge. Vissa saker kan vi inte göra i spökläge. Så jag vill att de ska vara det. Efter att jag kommer att ge det 4 eller 5 stjärnor Snälla snälla snälla snälla tänk på det
Det kraschar på min telefon och det låter mig aldrig spela. Vänligen optimera din app så att den kan spelas
Spelet bra ingen fördröjning alls
Jag gillar det verkligen men nun är SÅ LÄSKIG även om jag vet att det är lite kul! :3
Halloween Horror Movie Medley 2012 ... Mage gauntlet - Old school rpg för Ios ... Taggar: Halloween, horror, skräckspel, Resident Evil,
Superkul spel! Bara lite jobbigt att få reklam på spelallternativet "Ghost". Allting är bra gjort och funkar bra! Det finns många olika saker att försöka lösa, och inte bara en elr två utgångar. Så jag ger fem stjänor! Älskaarrr det!
Det finns ingen rädsla i det här spelet. Nunnan ska inte stå på ett ställe och det är väldigt lätt att öppna alla dörrar. Kan vara väldigt bra med multiplayer a i den.
bhut achha spel hai bästa khofnsak shikshika aur evil nun darawne spel me sabse zyada achhe Hein glass maker spel bhi achha hai lekin in dono se zyada accha nhi hai skrämmande techer eller evil nun dono mer ring mig ladda ner hein det är bra allt är perfekt kan spela för att undkomma evil nunna och jag kan spela khofnaak shikshika till nivån escape
Jag spelade i spökläge och jag kunde ta mig ur skolans femstjärniga genom att det var lätt. Älskar det
Evil Nun: Horror at School - AppAgg
Ett av mina bästa skräck spel jätte roligt spel att spela
Det är ett mycket svårt spel. Jag kan inte hitta nyckeln.
Modehistoria 1800-talet, Shampoo after school lyrics, Canna balisier rouge, ... Ausgezogen nun heimweh, Enrica x factor mamma, Nicholas roger 2013!
Jag hade problem med att öppna spelet. Det var så många fel så jag valde alternativet med låg kvalitet och spelet öppnas men nu är grafiken och kontrollerna hemska!!! Detta spel fungerar inte på Medium kvalitet vilket är riktigt dåligt!!
Så jag var med i Maze-utmaningen och jag fick nästan maskbiten. Oavsett hur många gånger jag startade om minispelet skulle det aldrig släppa mig igenom staplarna även om jag kom dit inom tidsgränsen. Vänligen fixa detta.
Evil Nun: Horror at School Аркаде otip
Skräck och verklig Och kul
Bra jobbat med den nya uppdateringen och det är lite läskigt i extrema avlopp. Det var också lite svårt att få den episka flykten. Fortsätt ett fantastiskt arbete med dessa spel!
Det här spelet är mycket bra. Jag älskar det här spelet men i det här spelet är det väldigt ljud men jag älskar det här spelets kapitel och det här spelet.
För komplext och komplicerat med alla dessa slumpmässiga kapitel och löjliga pussel.
Den är bra i alla men det finns några fel. Jag gick till där kabeln leker och den var inte där. Jag ger den en 2:a nu.
Evil Nun: Horror at School Arcade myv
Grafiken är hög för min smarta telefon, den fungerar något men på något sätt släpar den emellan och ibland fångar den onda nunan mig av denna anledning så snälla gör ett väldigt lågt grafikalternativ som passar alla smarta telefoner.... TACK😊
Jävla skit det är för att LURA ER SOM Gillar dessa Spel DET ÄR ATT DEM SKA FÖRSÖKA TRO ATT DET ÄR BRA NI SKA INTE LADDA NED DET HÄR
PK XD - 友達とプレイしよう アドベンチャー qib
Först och främst finns det ingen anledning att det ska finnas annonser var femte sekund, särskilt när det redan visar en annons och sedan när jag väl är tillbaka i spelet visas en annan åh och för att inte tala om minispelrummet verkar inte fungera oavsett hur många gånger jag försöker starta motorn startar den inte.
Det är ett okej spel. Annonserna missar alltid och sparkar mig ur spelet. Jag tappar alla mina framsteg. Det måste fixas. Det finns också för många annonser. Jag kan inte gå en minut utan en annons. Kan du snälla fixa dessa problem?
Oavsett hur många gånger jag slutför prestationerna igen, eller startar om spelet, återställer det alltid mina framsteg på prestationerna även om mitt Google Play-konto är anslutet.
... se skärmavbilder och läs mer om Evil Nun: The Horror 's Creed. Hämta och upplev Evil Nun: The Horror 's Creed på din iPhone, iPad och iPod touch.